Obchodní podmínky
Poslední změna: 21.08.2024
- Účel a předmět
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“), vydané v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1) zákona č. 89/2012 Sb. v platném znění, upravují pravidla, kterými se řídí smluvní vztahy mezi společností DeerTech IT s.r.o., sídlem Srázná 4837/19, 586 01 Jihlava, Spisová značka C 116766 vedená u Krajského soudu v Brně (dále jen „Provozovatel“) jako provozovatelem a zákazníkem (dále jen „Zákazník“), tj. osobou uvedenou ve smluvní dokumentaci k obchodnímu případu (dále jen „smlouva“). VOP platí ve všech případech, pokud nebyly mezi provozovatelem a zákazníkem písemně sjednány podmínky jiné. VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy a uzavřením každé smlouvy objednatel potvrzuje seznámení se s obsahem VOP a současně bez výhrad svůj souhlas s těmito VOP, přičemž odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před zněním těchto VOP.
- Provozovatel se v rámci smlouvy a těchto VOP zavazuje umožnit v rámci jeho veřejné databáze umístěné na internetu propagovat nábor zaměstnanců, čímž dochází ze strany provozovatele k podporování aktivit v oblasti lidských zdrojů jeho zákazníků.
- Zákazníkem se pro účely smluvních vztahů a pro účely těchto VOP rozumí fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba, která požaduje služby provozovatele uvedené v čl. I odst. 2 těchto VOP.
- Uzavřením smlouvy se rozumí seznámení se s nabídkou služeb provozovatele, a dále s těmito VOP, jejich bezvýhradná akceptace a zaplacení ceny služeb společnosti.
- Zákazník uzavřením smlouvy prohlašuje, že byl podrobně provozovatelem seznámen s konkrétní cenou za jeho služby, s touto cenou souhlasí a nebude ji nikterak rozporovat.
- Provozovatel se zavazuje poskytovat zákazníkovi veškerou součinnost při správě nastavení služby k jeho výslovnému pokynu.
- Provozovatel výslovně poučuje zákazníka (tj. fyzickou i právnickou osobu), že je v souvislosti se svou činností správcem osobních údajů ve smyslu nařízení 2016/679, o ochraně fyzických osob, v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“).
- Uzavřením smluvního vztahu zákazníka a provozovatele zákazník, využívající služeb provozovatele jakožto fyzická osoba podnikající, uděluje provozovateli svůj výslovný souhlas s dalším zpracováním svých osobních údajů dále uvedených za níže vymezeným účelem.
- Užívání služby
- Provozovatel zákazníkovi na základě smlouvy a těchto VOP umožňuje spravovat a upřednostňovat personální inzerci v rámci databáze uveřejněné na www.jobmarkt.cz.
- Za účelem provozování služby a databází provozovatel zpracovává následující údaje zákazníka: název, jméno a příjmení, adresu sídla, místa podnikání, IČO, kontaktní e-maily, telefonní čísla. Z uvedených údajů zákazníka především jméno a příjmení, adresa místa podnikání, kontaktní e-maily, telefonní čísla, tj. údaje vztahující se k fyzickým osobám, požívají režimu ochrany dle nařízení GDPR. Požaduje-li zákazník v souvislosti se svou činností uveřejňovat osobní údaje třetí osoby, zavazuje se o skutečnosti, že jsou k jeho pokynu takové údaje zpracovávány, informovat třetí osobu, získat její souhlas a poučit ji, jaké osobní údaje jsou zpracovávány, a současně ji transparentním způsobem poučit o jejích právech zejména ve smyslu čl. 12 až čl. 23. nařízení GDPR. O poučení a udělení souhlasu třetí osoby se zákazník zavazuje vést příslušnou dokumentaci.
- V případě, že zákazník poruší své povinnosti, specifikované v ustanovení čl. II odst. 2 VOP, zavazuje se nahradit provozovateli případnou škodu, která mu v souvislosti s porušením tam uvedených povinností zákazníka vznikla.
- Odpovědnost za obsah, pravdivost, jakož i odpovědnost z titulu práva duševního vlastnictví a práv souvisejících, ve vztahu k obrázkům, textům a dalším uveřejňovaným souborům, nese zákazník. Zákazník rovněž odpovídá za pravdivost, přesnost a úplnost a způsob provedení materiálů, které jsou v jeho inzerátech, resp. v databázi provozovatele uveřejňovány.
- Uzavřením smlouvy s provozovatelem zákazník rovněž souhlasí a bere na vědomí, že provozovatel není nikterak odpovědný za jakákoli právní jednání zákazníka v souvislosti s využíváním jeho katalogů a databází zákazníkem, jakož i za případné škody způsobené v souvislosti s plněním předmětu smlouvy dle těchto VOP, které by mohly třetím stranám vzniknout.
- Provozovatel neručí za přesměrování internetových adres zákazníků na webové stránky třetích stran.
- Zákazník uzavřením smlouvy bere na vědomí a byl seznámen s tím, že webové stránky provozovatele, které budou sloužit k plnění ze smlouvy, mohou mít dočasný výpadek z důvodů úprav a oprav vedoucích především ke zkvalitňování služeb. Za takový dočasný výpadek přitom zákazníkovi nevzniká právo na náhradu škody. Provozovatel se zavazuje zajišťovat v co nejvyšší možné míře bezproblémový chod svých internetových stránek, prostřednictvím kterých poskytuje služby zákazníkovi.
- Limity poskytovaných služeb
- Provozovatel poskytuje zákazníkovi celkem dva režimy služeb, a to náborář a kandidát. Zákazník má právo volby režimu při registraci účtu s tím, že na jeden účet je možné zvolit jednu službu. Zákazník může mít více účtů.
- Režim náborář umožňuje zákazníkovi prezentovat nabídky pracovních míst, které jsou dostupné ve veřejných zdrojích.
- Režim kandidát umožňuje zákazníkovi vyhledávat nabídky pracovních míst, které jsou dostupné ve veřejných zdrojích.
- Zákazník uzavřením smlouvy vyjadřuje tímto svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení provozovatelem, ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění. Souhlas zákazníka provozovateli je udělen na dobu 20 let ode dne uzavření smlouvy. Zákazník je oprávněn kdykoli souhlas odvolat.
- Zákazník je oprávněn kdykoli aktualizovat své údaje a nastavení služby přes webového rozhraní služby nebo prostřednictvím provozovatele.
- Základní zásady ochrany osobních údajů
- Provozovatel tímto zákazníka výslovně informuje, že jakýkoli souhlas poskytnutý provozovateli zákazníkem – fyzickou osobou, popř. jinou fyzickou osobou v databázi uvedenou, v souvislosti se zpracováním jejích osobních údajů dle čl. II odst. 2 VOP, je kdykoli odvolatelný. Kterákoli fyzická osoba uveřejněná v katalogu je oprávněna kdykoli požádat volnou formou o opravu, revizi a aktualizaci svých osobních údajů, popř. uplatnit právo být zapomenuta. Provozovatel je na základě podané žádosti povinen vždy bezodkladně výmaz osobních údajů fyzické osoby uskutečnit.
- Z žádosti o výmaz osobních údajů musí být objektivně seznatelné, která osoba ji činí, jakého výčtu jejích osobních údajů se její žádost týká, nebo mají-li být osobní údaje odstraněny zcela, a současně v ní musí být uvedena e-mailová eventuálně korespondenční adresa, na níž lze zaslat potvrzující zprávu o skutečnosti, že osobní údaje subjektu byly s konečnou platností z databáze odstraněny.
- O provedené opravě, úpravě, nebo výmazu osobních údajů informuje provozovatel vždy výlučně subjekt, kterého se takové údaje týkají.
- Provozovatel provádí výmaz z veřejné databáze zcela. Z databáze neveřejné odstraní veškeré osobní údaje, vyjma těch, které je povinen uchovávat z důvodů určených zvláštním právním předpisem.
- Provozovatel se zavazuje učinit taková vnitřní organizační opatření, aby bylo zabráněno zneužití osobních údajů kterékoli fyzické osoby v databázi uveřejněné. O formě interních opatření je provozovatel povinen k dotazu zpravit zákazníka, popř. třetí osobu, jíž se uveřejněné údaje týkají.
- Zákazník, který požádal o uveřejnění osobních údajů třetí osoby, na základě jejího předchozího souhlasu, který je povinen provozovateli před uveřejněním předložit, se zavazuje o možnosti uplatnění práva být zapomenut, prokazatelně poučit osobu (např. kontaktní osobou), jíž se uveřejňované osobní údaje bezprostředně týkají. V případě, že tak zákazník neučiní zavazuje se provozovateli nahradit veškerou skutečnou škodu, která vznikne provozovateli v souvislosti s možným právním postihem.
- Zákazník se současně uzavřením smlouvy dle těchto VOP zavazuje, poskytnout provozovateli veškerou požadovanou součinnost při plnění jeho povinností z titulu GDPR. V případě, že zákazník požadovanou součinnost v souvislosti s ochranou osobních údajů ve smyslu GDPR provozovateli neposkytne, je provozovatel oprávněn bez dalšího od uzavřené smlouvy odstoupit.
- Provozovatel průběžně informuje zákazníka, jakož i ostatní subjekty o zásadách zpracování osobních údajů.
- Provozovatel je oprávněn archivovat veškeré dokumenty týkající se poskytnutí souhlasů, popř. nesouhlasů se zpracováním osobních údajů zákazníka, jakož i jím uvedených osob. S archivací dotčených dokumentů tímto vyslovuje zákazník svůj souhlas.
- Zákazník, jakož i kterákoli třetí osoba uveřejněná v databázi je oprávněna se kdykoli obrátit na provozovatele s žádostí o poskytnutí informace týkající se ochrany jejích osobních údajů na kontaktech uveřejněných na webových stránkách dle čl. IV odst. 8 VOP.
- Provozovatel je oprávněn v rámci aktualizace souhlasů, zejména s přihlédnutím na stávající právní úpravu, jakož i na aplikační praxi z nařízení GDPR vyplývající, oprávněn kdykoli požadovat aktualizaci souhlasů se správou a nakládáním osobních údajů jak zákazníka, tak třetí osobu zákazníkem uvedenou.
- Provozovatel je povinen nakládat s osobními údaji výlučně za účelem předmětu jeho činnosti specifikovaného v čl. I odst. 2 VOP, eventuálně v souvislosti se splněním jeho zákonných povinností. Provozovatel se zavazuje shromážděné osobní údaje veškerých subjektů uveřejněných v jeho databázi neposkytovat záměrně jiným subjektům nad rámec souhlasu vyplývajícího z VOP.
- Ceny poskytovaných služeb
- Základní náhled na služby vede provozovatel pro své návštěvníky bezplatně.
- Režimy náborář a kandidát jsou zpoplatněny dle platného ceníku.
- K uzavření smlouvy mezi provozovatelem a zákazníkem dochází ve chvíli vytvoření účtu a zaplacením poplatku za zvolený režim.
- Ostatní ujednání
- Bez ohledu na to, zda dojde k uzavření smlouvy či nikoliv, strana, která během jednání získá od druhé strany obchodní informace, je povinna uchovat je v tajnosti a nepoužívat je neoprávněně pro svůj prospěch. Zákazník souhlasí s využitím osobních údajů pro interní potřeby provozovatele, tj. vedení zákaznické databáze v souladu s platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
- Zákazník prohlašuje, že má zajištěny finanční prostředky k případné úhradě ceny rozšířeného režimu poskytovaných služeb, dále že na něj nebyl podán návrh na zahájení insolvenčního řízení a že jeho finanční situace nenasvědčuje tomu, že by takovýto návrh na něj mohl být podán.
- Veškeré změny těchto VOP či odchylná ujednání stran od jejich znění jsou možné pouze v písemné formě.
- Vztahy výslovně neupravené těmito VOP nebo smlouvou o dílo se řídí obecně závaznými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.
- Garance vrácení peněz za neaktivní inzerci pro společnosti
- Podmínky garance: Společnost garantuje, že pokud bude alespoň jeden inzerát zveřejněný v rámci zakoupeného balíčku aktivní, avšak žádný z těchto inzerátů nedosáhne žádné návštěvnosti (tj. počet zobrazení i prohlédnutí bude roven 0) a tento inzerát byl zveřejněn po minimální dobu 14-ti dnů, máte nárok na vrácení peněz za tento balíček.
- Postup pro uplatnění garance: Pro uplatnění nároku na vrácení peněz je třeba kontaktovat zákaznickou podporu na emailu reklamace@jobmarkt.cz a oznámit vadu. S touto žádostí je nutné poskytnout i statistická data o návštěvnosti (např. screenshot ze sekce Moje práce), která potvrzují, že na inzerátu nedošlo k žádnému zobrazení ani prohlédnutí.
- Výjimky: Pokud po zakoupení balíčku nebude zveřejněn ani jeden inzerát, balíček se považuje za využitý a nárok na vrácení peněz zaniká. Za již odstraněný inzerát není možné nárokovat vrácení peněz.
- Ověření a rozhodnutí: Společnost si vyhrazuje právo ověřit předložená data o návštěvnosti a rozhodnout o oprávněnosti žádosti o refundaci. V případě, že ověření potvrdí splnění podmínek této garance, bude vám vrácena celková částka zaplacená za zakoupený balíček.