Obchodní podmínky
Poslední změna: 21.08.2024
- Účel a předmět
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“), vydané v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1) zákona č. 89/2012 Sb. v platném znění, upravují pravidla, kterými se řídí smluvní vztahy mezi společností DeerTech IT s.r.o., sídlem Srázná 4837/19, 586 01 Jihlava, Spisová značka C 116766 vedená u Krajského soudu v Brně (dále jen „Provozovatel“) jako provozovatelem a zákazníkem (dále jen „Zákazník“), tj. osobou uvedenou ve smluvní dokumentaci k obchodnímu případu (dále jen „smlouva“).
- VOP platí ve všech případech, pokud nebyly mezi Provozovatelem a Zákazníkem písemně sjednány podmínky jiné. VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy a uzavřením každé smlouvy objednatel potvrzuje seznámení se s obsahem VOP a současně bez výhrad svůj souhlas s těmito VOP, přičemž odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před zněním těchto VOP.
- Provozovatel se v rámci smlouvy a těchto VOP zavazuje umožnit v rámci své veřejné databáze umístěné na internetu propagovat nábor zaměstnanců, čímž dochází ze strany Provozovatele k podporování aktivit v oblasti lidských zdrojů jeho Zákazníků.
- Zákazníkem se pro účely smluvních vztahů a pro účely těchto VOP rozumí fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba, která požaduje služby Provozovatele uvedené v čl. I odst. 2 těchto VOP. Služby nejsou určeny spotřebitelům.
- Uzavřením smlouvy se rozumí seznámení se s nabídkou služeb Provozovatele a s těmito VOP a jejich akceptace Zákazníkem; u webové objednávky je zpravidla součástí i zaplacení ceny. Nestanoví‑li čl. 1.9–1.11 jinak (telefonická objednávka), Smlouva je uzavřena již přijetím nabídky; zaplacení není podmínkou vzniku Smlouvy a řídí se čl. 8.
- Zákazník uzavřením smlouvy prohlašuje, že byl Provozovatelem seznámen s konkrétní cenou za jeho služby a s touto cenou souhlasí. Tím nejsou dotčena zákonná práva Zákazníka (např. nároky z vadného plnění) ani možnost opravy zjevné chyby v ceníku.
- Provozovatel se zavazuje poskytovat Zákazníkovi veškerou součinnost při správě nastavení služby k jeho výslovnému pokynu.
- Provozovatel výslovně poučuje Zákazníka (tj. fyzickou i právnickou osobu), že je v souvislosti se svou činností správcem osobních údajů ve smyslu nařízení 2016/679 (GDPR).
- Telefonické uzavření smlouvy. Vedle způsobu dle odst. 1.5 lze smlouvu uzavřít i telefonicky prostřednictvím operátora Provozovatele. Potvrzením telefonické nabídky (ústním souhlasem s cenou a rozsahem služeb) je smlouva uzavřena a objednávka je pro Zákazníka závazná. Rekapitulace objednávky je Zákazníkovi dostupná v jeho účtu; Provozovatel může na žádost zaslat rekapitulaci e‑mailem. Platbu lze provést ihned platební kartou; případně Provozovatel vystaví fakturu dle čl. 8.
- Oprávnění jednat; jednání bez oprávnění. Osoba jednající za Zákazníka prohlašuje, že je oprávněna Zákazníka zavázat. Pokud osoba oprávnění neměla a Zákazník bez zbytečného odkladu objednávku neschválí, zavazuje právní jednání jednající osobu, která je povinna uhradit sjednanou cenu na své náklady a/nebo nahradit Provozovateli škodu.
- Nahrávání hovorů. Pro účely prokázání uzavření smlouvy a ochrany práv je Provozovatel oprávněn telefonické hovory nahrávat; o nahrávání informuje na začátku hovoru. Nahrávky uchovává po dobu 3 let od uzavření smlouvy nebo po dobu trvání a 12 měsíců po skončení jakéhokoli sporu či řízení, podle toho, co nastane později, a to v souladu s právními předpisy.
- Užívání služby
- Provozovatel Zákazníkovi na základě smlouvy a těchto VOP umožňuje spravovat a upřednostňovat personální inzerci v rámci databáze uveřejněné na www.jobmarkt.cz.
- Za účelem provozování služby a databází Provozovatel zpracovává následující údaje Zákazníka: název, jméno a příjmení, adresu sídla, místa podnikání, IČO, kontaktní e‑maily, telefonní čísla. Údaje vztahující se k fyzickým osobám požívají režimu ochrany dle nařízení GDPR.
- Požaduje‑li Zákazník v souvislosti se svou činností uveřejňovat osobní údaje třetí osoby, zavazuje se o zpracování informovat třetí osobu, získat její souhlas a transparentně ji poučit o jejích právech; o poučení a souhlasu vede dokumentaci.
- V případě porušení povinností dle odst. 2 se Zákazník zavazuje nahradit Provozovateli škodu.
- Za obsah, pravdivost a práva k obrázkům, textům a dalším souborům odpovídá Zákazník. Zákazník odpovídá i za pravdivost, přesnost a úplnost materiálů v inzerátech.
- Provozovatel neručí za přesměrování internetových adres Zákazníků na webové stránky třetích stran.
- Zákazník bere na vědomí, že webové stránky mohou mít dočasné výpadky z důvodů úprav a oprav; za takový výpadek nevzniká právo na náhradu škody. Provozovatel zajišťuje bezproblémový chod v co nejvyšší možné míře.
- Limity poskytovaných služeb
- Provozovatel poskytuje Zákazníkovi celkem dva režimy služeb: náborář a kandidát. Zákazník volí režim při registraci účtu; na jeden účet lze zvolit jednu službu. Zákazník může mít více účtů.
- Režim náborář umožňuje Zákazníkovi prezentovat nabídky pracovních míst dostupné ve veřejných zdrojích.
- Režim kandidát umožňuje Zákazníkovi vyhledávat nabídky pracovních míst dostupné ve veřejných zdrojích.
- Zákazník uzavřením smlouvy vyjadřuje svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení Provozovatelem ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb. Souhlas je udělen na dobu 20 let ode dne uzavření smlouvy a lze jej kdykoli odvolat.
- Zákazník je oprávněn kdykoli aktualizovat své údaje a nastavení služby přes webové rozhraní služby nebo prostřednictvím Provozovatele.
- [DOPLNĚNO PRO SOULAD] U stávajících Zákazníků může Provozovatel zasílat obchodní sdělení o vlastních obdobných službách i bez souhlasu, pokud je dána možnost jednoduchého odmítnutí zasílání (opt‑out) již při získání e‑mailu i v každé zprávě; ze sdělení se lze kdykoli odhlásit.
- Základní zásady ochrany osobních údajů
- Souhlasy poskytnuté Provozovateli jsou kdykoli odvolatelné. Kterákoli fyzická osoba uveřejněná v katalogu je oprávněna kdykoli požádat volnou formou o opravu, revizi a aktualizaci svých osobních údajů, popř. uplatnit právo být zapomenut.
- Provozovatel je na základě podané žádosti povinen bezodkladně výmaz osobních údajů fyzické osoby uskutečnit.
- Ze žádosti o výmaz musí být objektivně seznatelné, která osoba ji činí, jakých údajů se týká, případně má‑li být odstranění úplné; musí obsahovat kontaktní adresu pro potvrzení provedení výmazu.
- Provozovatel provádí výmaz z veřejné databáze zcela. Z neveřejné databáze odstraní veškeré osobní údaje vyjma těch, které je povinen uchovávat podle zákona.
- Provozovatel činí vnitřní organizační opatření, aby zabránil zneužití osobních údajů; o formě opatření je povinen k dotazu informovat Zákazníka nebo dotčenou osobu.
- Zákazník, který požádal o uveřejnění osobních údajů třetí osoby, je povinen ji prokazatelně poučit o možnosti uplatnění práva být zapomenut; v opačném případě nahradí Provozovateli vzniklou škodu.
- Zákazník se zavazuje poskytnout Provozovateli veškerou požadovanou součinnost při plnění povinností z titulu GDPR; neposkytne‑li ji, je Provozovatel oprávněn od smlouvy odstoupit.
- Provozovatel průběžně informuje o zásadách zpracování osobních údajů.
- Provozovatel je oprávněn archivovat dokumenty týkající se poskytnutí/odvolání souhlasů a další související dokumenty.
- Subjekty údajů se mohou kdykoli obrátit na Provozovatele s informacemi týkajícími se ochrany osobních údajů na kontaktech uveřejněných na webu.
- Provozovatel může vyžadovat aktualizaci souhlasů se zpracováním osobních údajů dle aktuální právní úpravy a praxe.
- Provozovatel nakládá s osobními údaji pouze za účelem předmětu jeho činnosti dle čl. 1 odst. 3 nebo za účelem plnění zákonných povinností; neposkytuje je jiným subjektům nad rámec daných souhlasů.
- Ceny poskytovaných služeb
- Základní náhled na služby je poskytován návštěvníkům bezplatně.
- Režimy náborář a kandidát jsou zpoplatněny dle platného ceníku.
- K uzavření smlouvy mezi Provozovatelem a Zákazníkem dochází ve chvíli vytvoření účtu a zaplacením poplatku za zvolený režim (viz též čl. 1.9 až 1.11 ohledně telefonických objednávek).
- Předplatné a způsoby úhrady. Služby lze hradit formou předplatného s pravidelným fakturačním obdobím (měsíčním nebo jiným dle zvoleného tarifu v Ceníku), a to (a) platební kartou, nebo (b) na základě faktury.
- Platba kartou (opakované účtování). Zákazník při zřízení předplatného přiřadí platební kartu. Údaje o kartě nezpracovává Provozovatel, ale certifikovaný poskytovatel platebních služeb Stripe (Stripe Payments Europe, Limited); karta je uložena ve formě tokenu. Zákazník tímto uděluje souhlas s opakovaným účtováním ceny dle zvoleného tarifu až do zrušení předplatného. Provozovatel nemá přístup do účtů Zákazníka u třetích osob (Stripe, banky apod.) a neprovádí žádné změny v jejich uživatelských panelech jménem Zákazníka.
- Zrušení / změna tarifu. Zákazník může předplatné kdykoli zrušit ke konci již zaplaceného období nebo změnit tarif s účinností od dalšího období. Upozornění: Předplatné se automaticky obnovuje vždy na další období, dokud jej Zákazník před jeho koncem nezruší ve svém účtu nebo nepožádá Provozovatele o zrušení. Částky za již započaté nebo automaticky obnovené období se nevrací (ani poměrně), a to ani v případě, že Zákazník službu nevyužije nebo opomene předplatné zrušit. Zodpovědnost za správu předplatného nese výhradně Zákazník; Provozovatel nemá přístup do účtů Zákazníka u třetích osob (banky, platební brány, interní panely) a nemůže za Zákazníka předplatné rušit či měnit v externích systémech. Zrušení provedené Provozovatelem na žádost je možné jen po ověření identity oprávněné osoby (např. z registrovaného firemního e‑mailu) a vztahuje se pouze na služby poskytované Provozovatelem.
- Ostatní ujednání
- Bez ohledu na to, zda dojde k uzavření smlouvy či nikoliv, strana, která během jednání získá od druhé strany obchodní informace, je povinna uchovat je v tajnosti a nepoužívat je neoprávněně pro svůj prospěch. Zákazník souhlasí s využitím osobních údajů pro interní potřeby Provozovatele, tj. vedení zákaznické databáze v souladu s právními předpisy.
- Zákazník prohlašuje, že má zajištěny finanční prostředky k úhradě ceny rozšířeného režimu poskytovaných služeb, dále že na něj nebyl podán návrh na zahájení insolvenčního řízení a že jeho finanční situace nenasvědčuje tomu, že by takovýto návrh na něj mohl být podán.
- Veškeré změny těchto VOP či odchylná ujednání stran od jejich znění jsou možné pouze v písemné formě.
- Vztahy výslovně neupravené těmito VOP nebo smlouvou o dílo se řídí obecně závaznými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.
- Vyšší moc. Žádná ze stran neodpovídá za prodlení či škodu způsobenou okolnostmi vylučujícími odpovědnost (vyšší moc), zejména živelní událostí, výpadkem energií či datových sítí, útokem třetí osoby, rozhodnutím orgánu veřejné moci, rozsáhlou poruchou infrastrukturního poskytovatele apod., pokud takovou událost nezavinila a učinila přiměřené kroky k odvrácení následků.
- Garance vrácení peněz za neaktivní inzerci pro společnosti
- Podmínky garance. Pokud bude alespoň jeden inzerát zveřejněný v rámci zakoupeného balíčku aktivní po minimální dobu 14 dnů a žádný z těchto inzerátů nedosáhne žádné návštěvnosti (tj. počet zobrazení i prohlédnutí bude roven 0), vzniká Zákazníkovi nárok na vrácení peněz za tento balíček.
- Postup pro uplatnění. Nárok se uplatňuje na e‑mailu reklamace@jobmarkt.cz s identifikací účtu, dokladem o úhradě a přiloženými statistikami návštěvnosti (např. screenshot ze sekce Moje práce) prokazujícími nulovou návštěvnost.
- Výjimky. Pokud po zakoupení balíčku nebude zveřejněn ani jeden inzerát, balíček se považuje za využitý a nárok na vrácení peněz zaniká. Za již odstraněný inzerát není možné nárokovat vrácení peněz.
- Ověření a rozhodnutí. Provozovatel je oprávněn ověřit předložená data o návštěvnosti a rozhodnout o oprávněnosti žádosti; při splnění podmínek vrátí zaplacenou celkovou částku za dotčený balíček.
- Platební podmínky a prodlení
- Provozovatel vystaví Zákazníkovi daňový doklad (fakturu), který bude doručen elektronicky na fakturační e‑mail Zákazníka; Zákazník souhlasí s elektronickou fakturací.
- Splatnost každé faktury je 3 dny ode dne jejího doručení.
- Úrok z prodlení a paušál. Při prodlení Zákazníka je Provozovatel oprávněn účtovat zákonný úrok z prodlení a požadovat paušální náhradu nákladů spojených s uplatněním pohledávky ve výši stanovené právními předpisy (aktuálně 1 200 Kč za každou dlužnou fakturu). Tím není dotčen nárok na náhradu škody v plné výši.
- Upomínky. Po marném uplynutí splatnosti Provozovatel zašle až 3 upomínky během 3 po sobě jdoucích dnů (typicky D+1, D+2, D+3) na kontaktní údaje Zákazníka. Po odeslání třetí upomínky může být pohledávka předána právnímu zástupci k vymáhání. Odeslání upomínek není podmínkou uplatnění práv Provozovatele.
- Pozastavení služby. Po dobu prodlení je Provozovatel oprávněn pozastavit poskytování služby a/nebo odmítnout zveřejnění nových inzerátů až do úplného uhrazení dlužné částky.
- Započtení. Zákazník není oprávněn jednostranně započíst své pohledávky vůči Provozovateli bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele.
- Opakované účtování kartou. U předplatného hrazeného kartou se cena účtuje automaticky v první den nového fakturačního období. Daňový doklad Provozovatel zašle bezodkladně po úspěšné platbě na e‑mail Zákazníka.
- Selhání platby kartou. Pokud platba neproběhne, Provozovatel provede až 3 automatické pokusy v následujících 3 dnech. Nepodaří‑li se částku uhradit, je Zákazník v prodlení a uplatní se postup dle odst. 3–5; Provozovatel může současně nabídnout změnu způsobu úhrady na fakturu.
- Předplatné hrazené fakturou. Zvolí‑li Zákazník fakturaci předplatného, vystaví Provozovatel fakturu předem na celé období se splatností 3 dny od doručení. Neuhrazení ve lhůtě zakládá prodlení dle těchto VOP. Provozovatel nemá přístup do interních účetních/ERP systémů či bankovních panelů Zákazníka a nemůže za něj platby iniciovat ani spravovat.
- Změna platební metody. Zákazník může kdykoli změnit způsob úhrady pro budoucí období prostřednictvím svého účtu nebo kontaktováním Provozovatele.
- Doručování dokladů a oznámení. Faktury, daňové doklady a jiná oznámení zasílaná elektronicky na e‑mailovou adresu uvedenou Zákazníkem v účtu se považují za doručené okamžikem jejich dodání do e‑mailové schránky, i pokud se Zákazník s obsahem fakticky neseznámí.
- Nečerpání služeb / zapomenuté zrušení. Nevyužití služby, nečinnost účtu, opomenutí zrušení předplatného či jiné důvody na straně Zákazníka nezakládají nárok na vrácení již uhrazených částek; služba je poskytována kontinuálně a Provozovateli vznikají průběžné náklady.
- Chargebacky (vrácení kartové transakce). Zákazník se zavazuje nejprve řešit veškeré spory, reklamace nebo nejasnosti přímo s Provozovatelem. Iniciuje‑li Zákazník chargeback bez předchozí součinnosti nebo v rozporu s těmito VOP, zůstává sjednaná cena splatná; Provozovatel je oprávněn dlužnou částku fakturovat alternativním způsobem (např. převodem) a požadovat účelně vynaložené náklady spojené s řešením chargebacku a poplatky karetních schémat, pokud byly uloženy. Tím není dotčeno právo Zákazníka na uplatnění oprávněné reklamace.
- Závěrečná ustanovení
- Tyto VOP a smluvní vztahy se řídí právem České republiky.
- K projednání sporů mezi stranami jsou příslušné soudy podle sídla Provozovatele; není‑li ujednáno jinak, věcně a místně příslušný je soud v Brně.
Provozovatel: DeerTech IT s.r.o., Srázná 4837/19, 586 01 Jihlava, IČO: 09028048, Spisová značka C 116766, Krajský soud v Brně
Kontakty: viz web Jobmarkt.cz
Účinnost: 21.08.2024