Corporate Credits Administrator I
Podrobnosti o záložce
První kontakt e-mailem.
Vaší zodpovědností bude:
– řídit předání úvěrových smluv centrály KBC Belgium našemu týmu v Brně
– porozumět aktivitám, pracovat na vývoji obsahu, zajistit udržitelnost znalostí v týmu
– udržovat a aktualizovat pracovní postupy
– vyhodnocovat výsledky podnikového testování aktualizací aplikací
– registrace nových úvěrů a údržba stávajících v systému (Loan IQ), sledování kolaterálů a kovenantů
– řízení událostí na těchto úvěrech – čerpání, rollovery, příchozí / odchozí poplatky atd.
– sledování úvěrových nástrojů (např. zpracování splátek, zaúčtování rezerv)
– interní a externí reporting
Specifické požadavky:
– angličtina na plynulé úrovni – slovem i písmem
– dobré komunikační schopnosti – budete podporovat ostatní týmy a komunikovat s nimi
– týmový přístup a schopnost podporovat své kolegy a komunikovat s ostatními lidmi
– orientace na procesy
– orientace na detail a spřízněnost s čísly
– dobrá znalost práce na PC a znalost MS Office – zejména Excel a Outlook
Zaměstnanecké výhody:
25 dní dovolené
– 3 dny osobního volna
– stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta
– školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Směnnost: Pružná pracovní doba
Sdílet
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
Whatsapp
VK
Mail