Logo webu

Kontakt: staveg@staveg.cz

Pracovní náplň:
– zpracování mezd v OK – mzdy
– evidence fakturace došlých faktur, likvidace faktur dle dodavatelských smluv
– vyhotovení odběratelských faktur
– zpracování daňových přiznání, DPH, kontrolní hlášení, DPPO z nemovitosti a statistických výkazů
– inventarizace majetku a závazků
– ekonomické rozpočty i výhledy

Požadavky:
– praxe na obdobné pozici podmínkou
– znalost daňových zákonů
– organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost a odpovědnost
– dobré komunikační schopnosti
– pracovní nasazení, časová flexibilita
– trestní bezúhonnost
– dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel), výhodou je znalost OK
systém (mzdy), WAM/S3 (zaučíme)
– vstupní zdravotní prohlídka

Zaměstnannecké výhody: 5 týdnů dovolené, možnost dalšího vzdělávání, školení, kurzy, malý kolektiv.
Směnnost: Jednosměnný provoz

Vytisknout informace o pozici

Přihlaste se

Zaregistrujte se

Zapomenuté heslo

Košík

Košík

Sdílet