Logo webu

Požadujeme:
– alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory
– výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru)
– orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu
– zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i netechnickým vzděláním prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu
– zkušenost s využitím zpětné vazby od klienta za účeleme identifikace a inicializace zlepšení zákaznického rozhraní zaměstnavatele
– odpovědný přístup, schopnost koncentrace a spolupráce s ostatními kolegy
– pokročilá schopnost time managementu a zvládání stresu Zaměstnanecké výhody4):
standardní zaměstnanecké benefity
Směnnost: Jednosměnný provoz

Vytisknout informace o pozici

Přihlaste se

Zaregistrujte se

Zapomenuté heslo

Košík

Košík

Sdílet