Logo webu

Komisař

Krajské ředitelství policie Středočeského kraje, Odbor informačních a komunikačních technologií, Oddělení komunikačních systémů – služební poměr

Obecně

  • místo výkonu: Nymburk
  • služební poměr na dobu určitou 3 roky s možností prodloužení na dobu neurčitou po vykonání služební zkoušky, 6 měsíců zkušební doba
  • splnění zákonných předpokladů k přijetí do služebního poměru příslušníka PČR dle zákona 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů

Náplň práce

  • Detekce a analýza HW závad VT, odstranění HW závad drobného charakteru
  • Detekce, analýza a odstranění SW závad VT
  • Instalace a konfigurace OS Windows na PC v doménovém prostředí
  • Správa PC v doménovém prostředí
  • Instalace a konfigurace SW třetích stran
  • Instalace a konfigurace firemního (zaměstnaneckého) SW
  • Instalace a konfigurace tiskáren, scannerů, a dalších periferií VT
  • Uživatelská podpora, vzdálená podpora
  • Spolupráce s administrátory serverů na odstranění závad v prostředí klient – server

Platové podmínky a další benefity

  • Tarifní třída 7 – komisař, 35 690,- Kč – 51 590,- Kč (mzda dle započítané praxe)
  • Zvláštní příplatek 5 000,- Kč
  • Stabilizační příplatek 1 000,- Kč
  • Možnost dotované stravy
  • Možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace atd.)
  • Řádná dovolená 30 dní

Požadujeme

  • VŠ s titulem Bc. nebo vyšší odborné vzdělání
  • Administrativní a spisové dovednosti základního charakteru
  • Schopnost pružně reagovat na vzniklou situaci, schopnost učit se novým věcem
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Strukturovaný životopis a motivační dopis
  • Před nástupem doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • Před nástupem výpis z rejstříku trestů ne starší třech měsíců
  • Splnění zákonných předpokladů k přijetí do služebního poměru příslušníka PČR dle zákona 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů
  • Čistý trestní rejstřík

Výhodou

  • Pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost
  • Schopnost individuální práce i práce v týmu
  • Organizační schopnosti

Další informace

  • Pevná pracovní doba: pondělí – pátek, 7:00 – 15:00 hodin
  • Termín pro zaslání životopisu: do 30.09.2025
  • Možnost nástupu: 01.12. 2025 (či dohodou)
  • Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor a vyplnění dotazníku uchazeče

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na e-mailovou adresu: jaroslav.junek@pcr.cz

Případné další doplňující informace je možné získat u vedoucího odboru informačních a komunikačních technologií, tel. číslo 974 862 480.

Označeno jako: analýza a odstranění sw závad vt, detekce, detekce a analýza hw závad vt, instalace a konfigurace os windows na pc v doménovém prostředí, odstranění hw závad, správa pc v doménovém prostředí

Vytisknout informace o pozici

Přihlaste se

Zaregistrujte se

Zapomenuté heslo

Košík

Váš košík je prázdný!

Sdílet