Logo webu

Kontakt: e-mail: hr@trackdesk.com

Co bude tvou náplní práce:
– Kvalifikace & Scoring leadů
– Demo cally se zákazníky (ukázání naší platformy těm, kteří o to projeví zájem)
– Automatizace komunikace se zákazníky
– Podpora zákazníků při onboardingu a na začátku jejich předplatného
– Komunikace s Produktovým a Support teamem ohledně potřeb klientů
– Sbírání feedbacku na náš software
– Výroba promo materiálů (prezentace, nabídky, PDF apod.)

Jaké dovednost jsou nezbytné mít:
– Předchozí zkušenosti na Sales/Customer success pozici, ideálně i zkušenosti z B2B/SaaS alespoň 3 roky
– Zkušenost s CRM systémy (používáme Pipedrive)
– Výborná znalost angličtiny – všichni naši zákazníci jsou globální firmy a komunikace je pouze v angličtině
– Logické a analytické uvažování
– Rád/a se hrabeš v číslech, dobře ovládáš Excel nebo Google Sheets
– Máš ve věcech pořádek
Směnnost: Pružná pracovní doba

Vytisknout informace o pozici

Přihlaste se

Zaregistrujte se

Zapomenuté heslo

Košík

Košík

Sdílet