Operátor Callcentrum
Podrobnosti o záložce
Na pozici operátora potřebujete především:
o Praxe v callcentru nebo jiné firmě zabývajícím aktivním telefoningem
o Chuť aktivně telefonovat
o Pracovitost, vytrvalost a odhodlání
o Obchodního ducha
o Analytické myšlení
o Výborné komunikační dovednosti – perfektní čeština podmínkou
o Ochotu učit se novým věcem
o Znalost práce na PC (práce s databázemi)
Velkou výhodou je:
o Znalost prodejních strategií a psychologie prodeje
Co nabízíme operátorům callcentra?
o Jistotu práce na HPP
o Zázemí úspěšné, rostoucí společnosti
o Nadstandardní výdělky s řadou individuálních i týmových výkonnostních bonusů
o Při úspěšném zvládnutí pozice callcentra bude možnost kariérního růstu na dopravního dispečera
Benefity
o Pracujeme v open office, v moderní prostředí, kde má každý klid a prostor, privátní kuchyňka.
o Vaše mzda nebude limitována firmou, ale Vašimi dovednostmi a snahou.
o Možnost dalšího kariérního růstu
o Příležitost pro vzdělávání a profesní rozvoj
o Pravidelné zvyšování dnů dovolené
o Možnost Home office
Směnnost: Jednosměnný provoz
Sdílet
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
Whatsapp
VK
Mail